Prof. Lukáš: | „Co ještě musíte zapojit, abyste mohli mluvit?“ |
Honza: | „Mozek.“ |
Prof. Lukáš: | „No... to je... výběrové.“ |
Prof. Prokešová: | „...a když ti lidé umřou, tak většinou ta stavení opustí...“ |
(Diví se, proč nás tak spařil jenom test z biologie) | |
Prof. Lukáš: | „Prvoci? No to je jasný: améby, vampíři a rapíři.“ |
(Posledních 15 minut, plánované zkoušení) | |
Prof. Lukáš: | „Opravdu nikdo? Dneska byla výplata, já mám dobrou náladu... (Ticho.) ... ale, já si ji nebudu kazit, jděte domů.“ |
(Dotaz, zda umí nějakou písničku) | |
Prof. Lukáš: | „Já neumím nic. Já su pako.“ |
Prof. Prokešová: | „No, těžiště, to je sice hezké, ale správně se tomu říká lom.“ |
Prof. Lukáš: | „Delfíni, ti se nesmějou, těm už tak narostla tlama.“ |
Prof. Lukáš: | „Kdo umí hezky kreslit? Pojďte nakreslit mapu České republiky. Nikdo? Tak to nakreslím sám, sami jste to chtěli.“ |
Prof. Lukáš: | „Beethoven byl hluchý, ne? Tak to nakreslím panáčka bez uší.“ |
Prof. Lukáš: | „Úča je učitelka? A jak se řekne učitel? Uč?“ |
Prof. Lukáš: | „Vůl je tupé zvíře. Vždyť už ho také na světě nic hezkého nečeká.“ |
(Výlet, projevuje se ponorková nemoc) | |
Prof. Lukáš: | „Řěkněte mi něco, já nechci poslouchat pořád jen pana profesora.“ |
Prof. Staněk: | „Právě jsme dobrali učivo prvního ročníku. Stírám slzu dojetí. Mám ji nechat kolovat?“ |
Prof. Staněk: | „Vám je oblast Mezopotámie nesympatická? Ztloukla vás?“ |
Prof. Staněk: | „Zadal jsem referát na megalitické stavby... aha, megalit šel pro třídnici.“ |
Prof. Krejčí: | „Zbytečně se tou kyselinou nepolévejte.“ |
(První třídní schůzka s rodiči studentů) | |
Prof. Krejčí: | „Teď vám ukážu, kde leží jednotliví profesoři.“ |
Prof. Hudeová: | „Zrněnka je na kůře stromů, tak si do laboratorek přinesete strom.“ |
Prof. Hudeová: | „Ty hraješ lodě sama se sebou, Terezo? A kdo vyhrává?“ |
(Rozčiluje se, že jí nikdo nepřinesl zapomenuté atlasy) | |
Prof. Prokešová: | „Očekávám, že když tu nechám hromádku, tak mi ji donesete.“ |
Prof. Vašínová: | „...slinné žlázy ústí do oka....“ |
Prof. Gábová: | „Pak budeme počítat takové ty příklady, jak žák na kole a dohání ho auto, nebo třeba když jede auto na kole...“ |