Úvod   Škola   Výlety   Kultura   Zábava
UČENÍ

GML

PROFESOŘI

STUDENTI

NAŠE VÝTVORY
Terka H.: „Co si mám nosit do semináře za učebnici?“
Viktor: „Polštář.“



prof. Třináctá: „Fountain-pen...?“
Dominik: „Propiska s vodotryskem.“



(Prof. Oslzlá zálibně listuje cvičebnicí francouzštiny.)
Prof. Oslzlá: „J´ai apporté ce livre...“
Danuška: „Já mám lepší nápad... budeme si hrát!“



(Tvoří se věty na I wish.)
Lukášek: „I wish I could fly,
     I wish I could touch the sky.“



(Hodina přerušena zvýšeným zájmem o polonahé chlapce, běhající na okruhu pokrytém sněhem.)
Prof. Lukáš: „Co je to tam za debily?“
Jarek: „Hradil Boys.“



Prof. Lukáš: „Citadela... Znáte?“
Jarek: „Jo, tam chodí smažky.“
Prof. Lukáš: „Smažky? Aha... to bude jiná.“



Prof. Blažek: „Ruce nahoru... ti co se mi neomlouvali na chodbě.“
Terka H.: „A co když mám půlku? Dostanu jenom půl pětky?“



(U obvzláště odporných příkladů - např. jak vysoko vyletět na Zemi, aby bylo vidět určité procento povrchu - nezbývá než pokusit se zadání sabotovat.)
Prof. Blažek: „Poloměr Země? Ano... šest tisíc tři sta sedmdesát...“
Honza: „Pane profesore, ale to není koule, to je geolit!“



(Domluva náhradní písemky může dát občas docela zabrat, a to oběma stranám barikády :-)
Prof. Krejčí: „Včera jste za mnou nebyli!“
Zuzka P.: „Ne, ne, my jsme tam byli a domluvili jsme se!“
Prof. Krejčí: „A co ty se do toho pleteš?“
Maruška: „Já to mám taky psát.“
Prof. Krejčí: „Tebe jsem vůbec neviděl... Jó... ráno!“
Maruška: „No, ráno, ale to bylo minulý pátek!“



(Návštěva kina může být pro "zlomeniny" oříšek.)
Terka H.: „Já teda nepudu...“
Prof. Krejčí: „To je logické, ty bys potřebovala tak tři křesla na nohu.“
Dominik: „Si postojíš, ne?“



Prof. Krejčí: „Vypíšete všechny konfigurační izomery okta-2,4,6-trienu.“
Třída: „Kolik jich bude?“
Prof. Krejčí: (píše) konfiguranty ZZZ EEZ EEE ZEZ...
Dominik: „Já mám jen šedesátistránkový sešit.“



Prof. Řezníčková: „Děcka, vy jste opravdu taková zvláštní třída. Třetina poslouchá a zbytek dělá binec.“
Terka H.: „A to takhle není standartně?“
Dominik „Ne, jinde dělají binec všichni.“



Prof. Lukáš: „Kdo tam naříká?“
Hanka: „Ten vítr.“
Prof. Lukáš: „A proč slepě?“
Hanka: „Protože nemá oči.“



(Předčítána nechutná expresionistická báseň Pitva)
Prof. Lukáš: „...ale umrlec spí.“
Dominik: „A teď se probudí!“



Prof. Řezníčková: „Životnost bílých krvinek, děcka, my jsme o tom ještě nehovořili... z jakého důvodu?“
Rosťa: „Protože jsou nesmrtelný!?“



Prof. Řezníčková: „Jak dlouho žijí erytrocyty?“
Rosťa: „Sto dvacet kilo.“



(Oznamování témat pololetních slohových prací.)
Míša S.: „To je jako na známky?“
Prof. Lukáš: „Jo.“
Dominik: „A proč???“



Prof. Kubera: „V tom jablku je napětí! Co jste mi to dala za jablko?“
Verča: „To je ze školní jídelny.“
Třída: „Ahá, tak to jó.“



Prof. Blažek: „Tekže teď ten důsledek použijeme znova...“
Dominik: „JOOOOOO!“



Prof. Blažek: „Kreslení čtyřrozměrné krychle...“
Dominik: „A není to nějaká blbost?“



(Do struktury organické sloučeniny zapsán uhlovodíkový zbytek - R)
Prof. Krejčí: „Napíšeme R a víme, že R je...“
Rosťa: „Rezistor.“



(C)2006 Veronika Gajová

TOPlist