Úvod   Škola   Výlety   Kultura   Zábava
UČENÍ

GML

PROFESOŘI

STUDENTI

NAŠE VÝTVORY
prof. Blažek: „Kolik je tříprvkových podmnožin petiprvkové množiny?.“
Terka H.: „Deset.“
prof. Blažek: „A proč to tak je?“
Terka H.: „Protože každej z těch prvků může mít dva kamoše.“



prof. Blažek: „Hanko, pojď to zkusit spočítat.“
Hanka: „Né, já bych ze sebe nerada udělala první školní den v novém roce debila.“



prof. Blažek: „Kdy o posloupnosti řekneme, že je aritmetická?“
Luki: „Když tam nejsou žádný písmenka.“



prof. Blažek: „Dokázal jsem to napsat bez jediného slova.“
Hanka: „A dokážete to taky přečíst bez jediného slova?“



prof. Blažek: „Co je to lim?“
Jarek: „Limetka.“



prof. Blažek: „Lukáši, bylo tomu rozumět?“
Luki: „Hm, místy, ale já nejsem výpovědní vzorek.“



prof. Blažek: „Mezitím si každý nachystejte nějakou minci.“
Terka H.: „Nestačí šupina?“



prof. Blažek: „Evo, kdybys nerušila, tak už by to Hanka měla dávno spočítané.“
Hanka: „Jé, pane profesore, to je to nejhezčí, co jste mi kdy řekl!“



(Třída je poněkud intelektuálně vyčepána nekonečnými řadami a jejich aplikací na tělesa, profesor kreslí tzv. Mengerovu houbu)
prof. Blažek: „Takhle budeme vrtat až donekonečna.
Jak se bude nazývat tohle těleso?“
Jarek: „Provrtoid.“
prof. Blažek: „Tamto byla vločka, tohle bude...?“
Dominik: „Kočka.“



(třída zdrceně odchází ze třídy po zapeklité písemce z kombinatoriky)
Vojta: „No co, jedna vlaštovka jaro nedělá.“



Zuzka P.: „My ji máme s Ivetkou dohromady, tu učebnici.“
Ivča Š.: „Já mám zase sešit.“



Zuzka P.: „Pane profesore, už se těšíte na náš stužkovák? A bojíte se???“



prof. Blažek: „Kůň Pepa po startu spadne a zlomí si nohu. Jaká je pravděpodobnost, že kůň Lojza vyhraje?“
Evča: „Když běží dva, tak hodně velká.“



prof. Blažek: „Co si myslí Dana? Že šest dětí je moc?“
Peťa V.: „Ne, spíš že šest dětí je málo.“



prof. Blažek: „Myslím, že to byl bonusový příklad v nějaké písemce. Teď už to bude řádný příklad.“
Evča: „To není moc vtipný.“



prof. Kubera: „Jaké máme druhy dalekohledů? Včera jsme si to říkali.“
Terka H.: „Přibližovací a oddalovací.“



prof. Blažek: „Jak se hraje Sportka?“
Danuška: „Je to to s tím papírkem???“



prof. Lukáš: „Kdo je tu schopen zlořečit světu?“
Zuzka H.: „Pan profesor Krejčí tady není…“



(Hodina kombinatoriky)
Peťa V.: „To není matika, to je logika!“
Danuška: „Ale… to budete známkovat naši blbost!“



prof. Blažek: „Patnáct na třetí… to je… ... ... ... ... všech možností… ... ...“
Danuška: „Chcete žvýkačku? Podporuje činnost mozku!“



prof. Lukáš: „Teď mi řekněte, Dominiku, jaký je Halas básník.“
Dominik: „Český.“



Danuška: „Já jsem to měla dobře a vy jste mě přerušil!“
prof. Krejčí: „Vždyť jsi říkala dvě kyseliny!?“
Danuška: „Já jsem to tak nemyslela!“



prof. Krejčí: „Dano, už zase ležíš???“
Danuška: „Já neležím, já přemýšlím.“



prof. Řezníčková: „Až to u maturity budete muset vysvětlit, jsem zvědavá, co z vás vyleze.“
Dominik: „Úplně všechno...“



prof. Vašínová: „Ve všem jsou číselné vztahy, čili číslo je podstatou světa.“
Hanka: „To je strašný!!!“



(Kolem Hanky krouží vosa.)
Zuzka: „Zkus do ní bouchnout, Hani.“



Eva: „Musíme znát směrové vektory...“
prof. Blažek: „Jaké směrové vektory?“
Eva: „No toho ábéčka a cédéčka!“



Jarek: „Já se omlouvám, ale potřeboval jsem si něco poslat, přijdu do třídy, tam malí smradi a nedokážou mi říct, kam mám jít.“





(C)2006 Veronika Gajová

TOPlist